border-address-top

Tel: 011/26.16.29
border-address-bottom

Beste patiënten,

De COVID19 epidemie en het heropstarten van de gewone consultaties vragen van ons en u wat extra voorzorgen.
Vanaf 11 mei kan u terug online een afspraak inboeken indien u geen infectieuse klachten heeft. Bij tekens van infectie (hoesten, keelpijn, koorts, neusloop, diarree, spierpijn,...) vragen wij u te bellen om een afspraak te maken. Ook indien u dringend een afspraak nodig heeft en er online geen afspraak meer beschikbaar is, mag u steeds bellen.
Zo kunnen we ervoor zorgen dat infecties optimaal  gescheiden worden van andere pathologëën en kan u veilig op consultatie komen.

Mogen we u vragen:

• Maximum met 2 personen op consultatie te komen.
  • Een mondmasker te voorzien (mag ook stoffen of alternatief zijn).
  • Buiten of in de auto te wachten als er al iemand in de wachtzaal aanwezig is.
  • De handen te ontsmetten met alcoholgel, bij het binnenkomen voordat u gaat zitten en bij het verlaten van de praktijk.

Wanneer u al eerder een afspraak heeft gemaakt en u heeft op de dag van de consultatie infectieuse symptomen, gelieve ons dan te verwittigen.

In de week van 4 mei zal de mogelijkheid om getest te worden op COVID19 bij infectieuse symptomen worden uitgebreid. Hiervoor wordt u voorlopig door ons doorverwezen naar het triagecentrum. U kan er zelf geen afspraak maken.

Intussen hebben we de mogelijkheid om antistoffen voor COVID19 te bepalen. De prijs van deze test is nog niet bekend en pas nuttig vanaf 14 dagen na het begin van de ziekteverschijnselen.

We houden u verder op de hoogte.

Personen die misbruik maken van deze agenda worden opgespoord en gerechtelijk vervolgd.
Alle patiëntgegevens zijn vertrouwelijk en worden enkel door de behandelende geneesheer gebruikt.

Created by Sanmax